dimarts, 19 de novembre del 2013

Márquez: "L'any que ve hi haurà molta més pressió"

Marc Márquez va viure un dia molt especial a Cervera, la seva ciutat natal, en una jornada plena d'homenatges després de conquistar el títol mundial de MotoGP. El pilot d'Honda va comparèixer en roda de premsa per analitzar la temporada i de com afrontarà el proper any.
Márquez, que va aconseguir ser el pilot més jove a guanyar el Mundial de la màxima categoria del motociclisme, creu que el títol li va arribar "molt aviat" i que va ser un "honor" disputar el campionat amb Jorge Lorenzo.
"És un honor haver lluitat amb Lorenzo. El títol podria haver guanyat qualsevol dels dos", ha reconegut Márquez que va estar acompanyat en la roda de premsa pel seu germà Àlex.
El pilot va admetre que "això del títol" ho porta bé. "Sóc el mateix Marc de sempre i, si canvi, espero que els que estan al meu em donin un toc d'atenció", va dir.
El pilot de Repsol Honda va confessar que guanyar el campionat va ser complir un somni: "" Ha estat un somni fet realitat. Potser ha arribat molt més aviat del que m'esperava i, en no esperar-ho, passa molt ràpid. El meu objectiu era guanyar en les tres categories i ho hem pogut aconseguir ".
A més, va destacar el treball del seu equip en la seva estrena a la categoria reina: "Arribar a un gran equip com Repsol Honda és diferent i m'han ajudat molt aquest primer any".
Marquez, que va ser nomenat fill predilecte de Cervera, creu que el proper any tindrà més pressió: "L'any que ve ja no hi ha excusa. Haurà molta més pressió. Lorenzo i Pedrosa estan molt forts. També els que pugen de categoria, com Pol Espargaró. És clar que Jorge m'ha fet millor pilot, com abans ho va fer Pol a Moto 2 o Nico Terol a 125 ".
Márquez: El año que viene habrá mucha más presión

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada