dijous, 14 de novembre del 2013

Sergio Pérez anuncia la seva sortida de McLaren

Adéu a l'aventura de Sergio Pérez a McLaren. El pilot mexicà penes ha durat un any a l'escuderia anglesa, en què serà substituït pel danès Kevin Magnussen . Txec ho va fer oficial amb un comunicat en el qual, a dues proves del final de la temporada 2013, s'acomiada de l'equip de Woking.
El comunicat complet resa així: 
"Abans de res vull agrair a McLaren per haver-me donat l'oportunitat d'estar amb vostès en aquesta temporada. Ha estat un honor per a mi haver estat en una de les escuderies més competitives en aquest esport i en cap moment em he penedit d'haver arribat a aquest equip. En tot moment vaig donar el millor de mi i encara malgrat això no vaig poder aconseguir les metes que em vaig proposar en aquest equip històric.
Estic compromès a lliurar molt bons resultats en aquestes dues últimes curses, sobretot a Austin. Estic molt il · lusionat de veure a tot el meu poble reunit i sentir la seva energia i així mostrar el millor de mi.M'agradaria dir a tots i cadascun dels meus fans de tot el món i al meu país que estic eternament agraït.Mai s'han oblidat de mi, especialment en moments difícils com els actuals. Sincerament, estima el seu suport.
He conegut molta gent nova a McLaren aquesta temporada i eh fet molt bons amics. Des del nivell de l'alta direcció, en els departaments de màrqueting, comptabilitat, enginyeria, mecànics més dels cuiners i les persones que atenen. Bàsicament, tot el món en l'equip, estic eternament agraït. Ha estat una experiència d'aprenentatge per a mi.
M'agradaria desitjar a l'equip el millor en el futur. Sempre seré un fan de McLaren. Mentrestant vaig a buscar el meu futur per assegurar una posició en el millor equip possible per lluitar per la victòria.

Gràcies a McLaren ia tots els seus socis d'aquesta temporada, poden estar segurs que mai em donaré per vençut " .
Sergio Pérez anuncia la seva sortida de McLaren

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada